3 februari 2011

Frukostinspiration!

Hittade en blogg igår som verkligen är sprängfylld med olika recept på havregrynsgröt, fast det är inte bara havregryn utan även recept baserat på till exempel boveteflingor och dinkelflingor. Man blir jätte sugen på att käka frukost - iallafall jag som älskar frukost! =) Jag blev nyfiken på att använda kakao så imorse blev det kakao i havregrynsgröten tillsammans med banan och jordgubbar. Choklad och jordgubbar är ju en oslagbar mix! Jag hade gärna velat ha en smörgås med keso och avocado som Molly har i sin blogg också men det hann jag inte imorse... Det blev sen frukost och Lova var huuungrig....
 
Nu ska jag förbereda inför Lillsvedträffen imorgon. Flyget går i eftermiddag och jag har lite att samla ihop och fixa innan vi ska sticka! Det ska bli roligt och spännande, dock är jag inte 100% nöjd med målen/läxan vi ska ha gjort tills imorgon. Men jag tror det beror på att jag är lite förvirrad och osäker på vad jag vill just nu. Det löser sig Therese!
 
Namaste!

1 kommentar:

  1. hej!
    hoppas att du har fått en bra start på din helg!? :)

    du undrade om sarobpulver. jag har ett inlägg med lite fakta om det här:
    http://mollyshalsoblogg.blogspot.com/2008/11/carobpulver.html

    carobpulver finner man oftast i hälsokostbutiker eller på goodstore i sthlm :)

    din utbildning låter intressant och spännande.

    du får ha en underbar helg och gratta lova i efterskott :)
    kram

    SvaraRadera