2 februari 2011

Vad tänker DU??

I utbildningen just nu pratar vi mycket om den egna attityden och egna tankar. Kort sagt - du är vad du tänker... Helgen som gått och början på veckan har verkligen utmanat mig och jag har haft svårt att tänka positivt och framåt. Känner mig mest förvirrad. Så om vi ÄR vad vi tänker, då är jag... Förvirrad... =) Men det är ok, jag är på väg. Jag tror på mig själv och vet att jag har viljan att orka och kämpa vidare. 
Jag skulle vilja jobba bättre med positiva affirmationer än vad jag gör idag. Men en sak åt gången antar jag... Jag avslutar iallafall varje kväll med att tänka på positiva händelser och saker jag gjort under dagen. Då somnar man med positiva känslor och tacksamma känslor färskt i minnet = gott för själen! Så vad tänker DU för positivt om Dig själv?
 Photobucket

1 kommentar:

  1. hej :)
    tack för kommentaren i min blogg :)
    vad härligt att vara mammaledig, är det ditt första barn? :)

    tänktvärt citat och det stämmer väldigt bra.
    vad läser du för utbildning? inom yoga? :)
    du får ha en bra dag! kram

    SvaraRadera