6 februari 2011

Jag kan flyga - jag är inte rädd...

Tillbaka i Skåneland från Stockholms skärgård! Vilka peppande och utvecklande dagar! Helt fantastiskt!! Dock var flygresan till Bromma Stockholm inte så rolig. Landningen var verkligen ingen höjdare. I högtalarna kunde man skrovligt höra kaptenen förklara att det skulle bli en skakig landning på grund av "friska" vindar... Jo tack, det kan man ju säga... =) Satte ner båda fötterna i golvet, rotade mig ordentligt. Sträckte ryggen och släppte ner mina axlar, stängde mina ögon och sen började jag ujjayiandas. Då kom jag på att jag behövde ju inte alls bry mig om att folk skulle titta konstigt på mig för det hördes ju inget!! Flygplansljudet överröstade ju ALLT! Så jag satt och andades i min egen lilla värld - allt för att behålla lugnet under den "icke så komfortabla landningen".... ;-)
 
ps. Skit vad andra ska tycka - OM det nu skulle vara så att andra skulle se eller höra dig meditera, ujjayiandas eller utföra yogaasanas/ställningar - DU är viktigast!.ds
Photobucket

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar