25 januari 2011

Inspiration!

Jag hoppas såklart att jag ska kunna inspirera mamas till hälsosamma val och en lugnare livsstil med Lotusmama. Det är viktigt att ha förebilder och inspirationsfigurer i ens liv, på alla olika områden. Idag vill jag dela med mig av en person som inspirerat mig till hälsosammare val, Jack LaLanne. "Gudfadern av fitness" i USA och tyvärr avled han i måndags 94 år gammal! Han var galet långt före sin tid och är så otroligt energisk och vital när man läser hans texter och tittar på hans videos. Han förespråkade värdet av färsk frukt och grönsaker varje dag och var en riktig juicemästare! Tack vare honom fick jag tummen ur ----- och började på allvar att pressa mig mina juicer och dricka smoothies. Jag ska vara lika pigg och vital som honom när jag är 91 år (bilden nedan). Pure inspiration - see for yourself!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar