23 januari 2011

Dag 7

Idag drog jag på träningen ända tills nu på kvällen, måste försöka att inte göra det i fortsättningen. Blir liksom för sent och risken att man hittar någon lysande anledning till att skippa träningen är väldans stor... =)

Idag gällde följande:

- Position "Stolen" 1 x 30 sek.
- Drag för rumpan med gummiband 1 x 15-20
- Vadpress 1 x 20-30

Gummibandsövningen skulle jag vilja ha lite tyngre vikt på, men jag har bara mediumgummiband så jag får köra på det så länge och bara öka repetitionerna. Som vanligt körs varje cirkel av övningar 3 gånger med ca 20-30 sekunders vila mellan. Jag slängde även in vanlig planka + sidoplanka på 40 sek. x 3 för den viktiga "mammamagkorsetten". Jag har inte haft ont i ryggen på flera månader sen jag började med plankorna. Är mycket starkare och känner att jag lyfter både tunga saker och lilla snäckan mycket bättre. KÖR PÅ ALLA MAMMOR!!!

SÅ NÖJD JAG ÄR ATT JAG INTE HOPPADE ÖVER TRÄNINGEN!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar